https:/gynaikes...blogspot.com

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Είμαι γυναίκα,μικρή,μεγάλη,δεν έχει σημασία.
Είμαι γυναίκα,μαθήτρια,εργαζόμενη,μητέρα,άνεργη,συνταξιούχος.
Είμαι γυναίκα με προβληματισμούς,με φορτία μικρά ή μεγάλα.
Είμαι γυναίκα και θέλω να αισθάνομαι όμορφα.
Είμαι γυναίκα σε καιρό κρίσης.
Τι?Πρέπει να ξεχάσω να είμαι γυναίκα?
Ε όχι.
Θέλω να είμαι όμορφη με ότι μέσα διαθέτω.
Θέλω να αισθάνομαι ωραία για να μπορώ να το μεταδώσω και στους γύρω μου,
σύντροφο,παιδιά,φίλο.......
Ε,ναι δεν θα αφήσω να με πάρει από κάτω.....

Θα μου πεις,δεν φτάνουν τα χρήματα.....
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,πλάσματα όμορφα από τη φύση.

Με μια μαύρη φούστα και ένα λευκό πουκάμισο και ένα ζευγάρι γόβες που φόρεσα σήμερα το πρωί,αισθάνθηκα τέλεια.
Πρόσθεσα και ένα κόκκινο κραγιόν,και ο γιος μου είπε,μαμά είσαι πολύ όμορφη.
Έτσι αγόρασα ορισμένα ρούχα,πολύ πολύ οικονομικά,και ότι άλλο υπήρχε στην ντουλάπα μου,είπα θα ξαναγίνω γυναίκα.Η γυναίκα προ κρίσεως.
Ξάξτε την ντουλάπα σας,αγοράστε ρούχα πολύ οικονομικά,από δεύτερο χέρι,στοκ,από πάγκους,μεταποιήστε,όλο κάτι θα ανακαλύψετε που να σας ταιριάζει.



ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου