https:/gynaikes...blogspot.com

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016




 Καλημέρα φίλες μου.
Τελειώνει άλλος ένας δύσκολος χρόνος και φαντάζομαι ότι μας έρχεται  άλλος ένας ίδιος.
Δεν το βάζω κάτω,θα χαρώ το τελείωμα  του και θα προσμένω τον ερχομό του.
Αλλά πάντα ΓΥΝΑΙΚΑ.
Φίλες μου,ξέρω ότι δεν αρκούν τα χρήματα για όλα όσα επιθυμούμε.
Το ίδιο και σε μένα.
Έτσι τη χρονιά αυτή έχω γίνει fan του secon hend[δεύτερο χέρι].

Έχω ανακαλύψει απίστευτα πράγματα.
Όταν ρωτούσα τις φίλες μου με σνόμπαραν για τις επιλογές μου,βλέποντας όμως τα κομμάτια που αποκτούσα σιγά σιγά και ακούγοντας τις τιμές τους,άλλαζαν άποψη για το θέμα.

Καλοντυμένη την Πρωτοχρονιά.

Επενδύοντας στο μαύρο.
το μαύρο πάντα δείχνει καλοραμμένο.
τα τελευταία αποκτήματά μου.

τιμή 13.86
τιμή 14.20


τιμή 22.82




τιμή 7.20







τιμή 3.90
τιμή 6.93

τιμή 8.32

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου