https:/gynaikes...blogspot.com

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ερωτευμένη με τη ζωή

Μουσική. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Λύνω τα μαλλιά μου, αφήνω τον εαυτό μου να χορέψει στο ρυθμό. Όταν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος. Τινάζω τα χέρια μου εδώ κι εκεί. Σταγόνες κρασιού πιτσιλάνε το πάτωμα. Δε με νοιάζει. Το αίσθημα απόλαυσης με ποτίζει. Τα μαλλιά μου χτυπούν το πρόσωπο καθώς χορεύω. Είμαι δυνατή. Νιώθω μια περίεργη πληρότητα, όπως τότε που ήμουν νέα και ερωτευμένη. Καθώς πλησιάζω τα τριάντα ανακαλύπτω πράγματα για μένα που δεν είχαν φανεί ως τώρα. Ελπίδα. Ικανότητα. Δύναμη. Αποθέματα τρυφερότητας που σκορπίζονται σε όποιον μείνει λίγο χρόνο κοντά μου. “Σε μεγάλη αγκαλιά χωρούν πολλοί.” Πολλά επίπεδα σκέψης. Η ζωή δεν είναι άσπρη και μαύρη. Είναι χρωματιστή. Σαγηνευτική. Όλο υποσχέσεις, σαν καινούριος εραστής. Και συμβαίνει τώρα. All board, ready to sail. In love with life…








Ερωτας,,,,τον ζωγραφισαν χιλιαδες,τον τραγουδησαν επισης,τον αποτυπωσαν πανω στο χαρτι.Ανα τους αιωνες ασχοληθηκαν πολλοι ανθρωποι με αυτον .


Ειμαι ερωτευμενη με το συντροφο μου,με ενα ομορφο ανοιξιατικο πρωινο,με ενα σεξυ φορεμα...........



Αλλοι παλι δεν πιστευουν στη δυναμη του.μου λενε οτι πεταξε μακρια.

Εχω αντιθετη αποψη,ο Ερωτας ειναι παντοτινος.Κινειτε σφαιρικα γυρω απο τα παντα.Δεν εχει χρωμα,δεν εχει ηλικια.Εχουν δικαιωμα ολοι σ`αυτον.
Απλα καποιοι καταργουν καποιες απο τις αισθησεις τους,δεν τον αισθανονται,δεν τον μυριζουν,δεν τον βλεπουν.


Ακομη και στη σημερινη δυσκολη εποχη δεν πρεπει να τον ξεχναμε.
Η ανθρωποτητα εχει περασει πολλες δυσκολες εποχες ,και παντα θα περναει,ο ερωτας ομως θα ειναι εκει.Ας μη τον βγαλουμε απο τη ζωη μας,ειναι απαραιτητος.Κινητηρια δυναμη.





Ειναι πρωι,πινω τον καφε μου,χαμογελω γιατι ειμαι ερωτευμενη με ολα,με τα παντα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου